“Πατρίδα είναι οι αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων…”

Σε μας που στο αίμα μας τρέχει αίμα προσφυγιάς οι μνήμες εκείνων των χρόνων φαντάζουν "αλλοιώτικες" στους πολλούς.

.

.

Μέσα στην ψυχή μας κρατάμε δυο πατρίδες. Εκείνην που μας άντρωσε κι εκείνην που δε γνωρίσαμε ποτέ μα που είναι τόσο οικεία όσο το γλυκοφίλημα της μάνας μας, λίγο πριν την καληνύχτα.

Μεγαλώνοντας αν ποτέ παλέψουμε να τις ξεχωρίσουμε, μένουμε μισοί άνθρωποι.

Η δική μας Μικρή Πατρίδα είναι το συνοθύλευμα του παιδικού μας μυαλού κι όσα έφερε ο χρόνος κι ο τόπος κι εναπόθεσε στην ψυχή μας...

Λένα Σαββίδου

.

.

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Σέρρα γαμώ την τρέλλα μου!



Αντίσταση σημαίνει πως με κάθε κόστος και δη προσωπικό, εγώ ολόρθος, ακόμη και ματωμένος, πολεμώ και δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να ζει με την πολυτέλεια δικαιολογιών που κανακεύουν την ύπαρξη μου. 
Δεν υπάρχουν διλήμματα. Μικροσυμφέροντα υπάρχουν. Και μεγαλοσυμφέροντα επίσης. 
Το πως εγώ, ο ύστερος των ανθρώπων, στέκομαι απέναντι τους με μετουσιώνει σε Ήρωα ή Σκουλήκι. Προχωρώ μπροστά σημαίνει, σπάω τα δεσμά των φόβων μου και χορεύω, πάνοπλος της λογικής μου και κόντρα στο άνεμο των σούργελων και των καιρών, Σέρρα! 

Σέρρα γαμώ την τρέλλα μου κι όχι τσιφτετέλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιστορίες καθημερινής τρέλας στο κλεινόν άστυ.

Ακούσματα Πατρίδας.

Παραδοσιακά και διαφορετικά ακούσματα από την Μικρή μου Πατρίδα

Μικρή πατρίδα

Μικρή πατρίδα