“Πατρίδα είναι οι αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων…”

Σε μας που στο αίμα μας τρέχει αίμα προσφυγιάς οι μνήμες εκείνων των χρόνων φαντάζουν "αλλοιώτικες" στους πολλούς.

.

.

Μέσα στην ψυχή μας κρατάμε δυο πατρίδες. Εκείνην που μας άντρωσε κι εκείνην που δε γνωρίσαμε ποτέ μα που είναι τόσο οικεία όσο το γλυκοφίλημα της μάνας μας, λίγο πριν την καληνύχτα.

Μεγαλώνοντας αν ποτέ παλέψουμε να τις ξεχωρίσουμε, μένουμε μισοί άνθρωποι.

Η δική μας Μικρή Πατρίδα είναι το συνοθύλευμα του παιδικού μας μυαλού κι όσα έφερε ο χρόνος κι ο τόπος κι εναπόθεσε στην ψυχή μας...

Λένα Σαββίδου

.

.

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Τηλλυρκώτισσα. Δόμνα Σαμίου.Κύπρος






Εσιε -βερεβε-εναν-α-βαραβα-άστρον τζιαι βερεβε μιτσίν
μες τους βουρουβούς εφτά -βαραβά πλανή-βιριβι-τες
μα-βαρα-βρομμά-βαρατα μου

Τριαλα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα



Επιά-βαραβα σαν με-βερεβε μες τη-βιριβι καρκιάν
τα λό-βοροβο-για που βουρουβου μου εί-βιριβι-πες
γιά-βαρα-λου-ρου-βουρου-δα μου

Τριαλα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα

Επή-βιρι-αν τζι-βιριβι-ειπαν της-βιριβης πελλής
πως ε-βερεβε-εννα πά-βαραβαω πέ-βερεβε-ρα
μα-βαρα-βρομμά-βαρατα μου

Τριαλα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα

Τζιαι εμά-βαραβα-εψε βερεβε τη θά-βαραβα-λασσα
τζιαι εσή-βιριβι-κωσε-βερεν αέ-βερεβε-ρα
γιά-βαρα-λου-ρου-βουρου-δα μου
Τριαλα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα

Έχει έναν άστρον μικρόν
μέσα στους εφτά πλανήτες
γιαλουρούδα μου

Μπήκαν στην καρδιά μου
τα λόγια που είπες
μαυρομάτα μου

Πήγαν και είπαν της τρελλής
ότι θα πάω στην ξενητιά
γιαλουρουδα μου

Κι εμάγεψεν τη θάλασσα
και σήκωσεν αέρα
μαυρομάτα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιστορίες καθημερινής τρέλας στο κλεινόν άστυ.

Ακούσματα Πατρίδας.

Παραδοσιακά και διαφορετικά ακούσματα από την Μικρή μου Πατρίδα

Μικρή πατρίδα

Μικρή πατρίδα